neljapäev, 9. jaanuar 2014

Rabbit Island ehk Koh Tunsay

Täna siis saabusime saare tuurilt, kus puudus internet ja elektritki anti generaatoritest alates hämardumisest ca  kl.17-st kuni 22-24-ni, olenevalt sellest kui kauaks jagus restoranis söödikuid-joodikuid.
Rabbit Island on pisike saar umbes 20-40 minutilise paadisõidu kaugusel Kep' ist.
Saar ise on vaid mõne kilomeetri raadiusega ja  ühe korraliku rannaga. Ja seesamune rand on triiki täis ehitatud nn.odavate (kuidas keegi oskab nöörida turisti al.5 USD kuni isegi 15 USD-ni), enamasti palmilehtedest ehitatud majakestega. Onnid on väga pisikesed, mahutades heal juhul voodi ja WC-pesuruumi, mis töötab vaid kopsikuga vett peale kallates. Et otsustasime ka saarel ööbida, tuli selles putkas vastu pidada 2 ööd ja pesemas käisime pigem meres, sest pesuruumid olid liiga räpakad.
Saarele tuure päevaseks tripiks pakutakse alates Kampotist praktiliselt igas turismibüroos ja esimesed paadid väljuvad kl. 9, viimane tuleb kl.16 tagasi. Seega rahulikum  aeg vaid peale nelja õhtul. Päeval aga kubiseb rand turistidest. Üks hommik lugesime huvi pärast ka saabuvad paadid ära, tervelt 13 tk, igas siis 4-12 inimest. Söögid saarel mõnevõrra odavamad kui mandril. Ja on isegi 4-5 massaažilaudade punti, hind 5-7 USD tund.
Meie jalgsimatk mööda džunglirada,  saab teha saarele ringi peale, ei kohanud me jälgegi saare nimele viitavatest jänestest. Selle eest rannas aga koertest kyll puudust pole. Eks nad siis need jänesed ka pintslisse panid.